January 25, 2009

- MISCELLANEOUS -

TOP 10 BEAUTY MYTHS

1) RUBBING LEMON ON YOUR TEETH WILL GIVE YOU PEARLY WHITES
2) FAKE NAILS WILL DESTROY YOUR REAL NAILS
3) LASER HAIR REMOVAL DOES NOT WORK FOR LIGHT HAIR
4) HAVE FREQUENT HAIRCUTS IF YOU WANT YOUR HAIR TO GROW
5) PETITE GIRLS CAN’T PULL OF LINGERIE
6) BREAKOUTS ARE CAUSED BY OILY SKIN
7) ORGANIC PRODUCTS ARE WEAK
8) YOU CAN’T PULL OFF ALL COLORS
9) CHLORINE TURNS YOUR HAIR GREEN
10) CROSSING YOUR LEGS WILL GIVE YOU SPIDER VEINS

Read more here!

====================================
====================================
KEY RINGS
====================================


ITEM CODE: K01
ITEM NAME: Dolly Angel Key Ring
PRICE: SGD6.00


ITEM CODE: K02
ITEM NAME: Sweet Couple Key Ring
PRICE: SGD4.50 per pair

====================================
BEAUTY PRODUCTS
=====================================


...SOLD!...
DESCRIPTION
15 pairs per packet. Effectiveness guaranteed. Clear transparent tapes that give you natural looking double eyelids instantly upon application.

ITEM CODE: BP01
ITEM NAME: Double Eyelid Tape
SIZE: Small

PRICE: SGD2.00


...SOLD!...
DESCRIPTION
Authentic E.L.F mascara directly imported from the US. 2-in-1; waterproof (left side) and regular (right side). Produces a natural, fresh look for a fun day at the beach. Easy application.

ITEM CODE: BP02
ITEM NAME: E.L.F Mascara Duo
COLOR: Black
PRICE: SGD3.50



DESCRIPTION
Authentic E.L.F eyeliner directly imported from the US. Brightening effect produces a livelier look.

ITEM CODE: BP03
ITEM NAME: E.L.F Brightening Eyeliner
COLOR: Midnight

PRICE: SGD3.50


DESCRIPTION
Want wider and brighter eyes? Try our eyelash curler! Metal eyelash curlers work better than plastic ones. For optimal results, gently heat the curler with a blow dryer for 3-5 seconds. Let it cool before use. Works best on clean eyelashes.

...SOLD!...
ITEM CODE: BP04
ITEM NAME: Eyelash Curler
PRICE: SGD4.50

======================================================
RANDOM ITEMS
======================================================


ITEM CODE: R01
ITEM NAME: Furry Love Soft Badge
PRICE: SGD3.00